Weer eens een verhaaltje na een lange tijd ;)

13 mei 2017 - New Canaan, Verenigde Staten

Hoihoi!

​Het is weer tijd voor een leuk verhaaltje, want het is alweer lang geleden dat ik iets heb gepost. Ik ben nu 6 weken in New Canaan en de tijd gaat super super snel! Mijn vier host kids zijn heel erg lief en grappig, soms wat druk, maar echt geweldig om voor ze te zorgen. Ik werk de volle 45 uur per week en ontmoet veel nieuwe au pairs dus haast geen tijd om mijn familie en vrienden te missen. Hopelijk wordt nu niemand boos op me nu ik dit zeg....

De afgelopen weken is de baby heel erg gegroeid en dit is leuk om te zien. Daarnaast eet hij heel veel op een dag en vindt hij het geweldig als hij vast voedsel krijgt en dit zelf kan vastpakken. Jammer genoeg houdt de baby ook van pap omgooien en ermee spelen.... A big mess!
Mijn andere host kid van 2 jaar oud groeit ook snel in zijn ontwikkeling. Hij vindt hockey en golf nu al geweldig en gaat graag naar buiten om baseball te spelen én om met de overbuurhondjes te knuffelen. Het is zo leuk om hem te zien met deze hondjes, Charlie helemaal in zijn nopjes :) Helaas is het hier nu nog niet elke dag lekker weer, het kan omslaan van 25 graden de ene dag naar 12 graden en regen op de andere dag. Gelukkig zijn de weersverwachtingen nu beter zodat ik kinderen ook lekker buiten kunnen spelen!

​Zaterdag 6 mei heb ik een topavond gehad. Cultural care had een disco boat cruise geregeld over de Hudson river in New York City waar alle au pair tickets voor konden kopen. Natuurlijk ben ik ook gegaan en het was een super gave cruise! Ik heb zelfs de Statue of Liberty van een korte afstand gezien, het beeld is veel kleiner dan ik dacht.... maar nog steeds een mooi monument ;) Daarnaast zag ik een vriendin uit Hongarije die ik heb ontmoet tijdens mijn eerste week Amerika dus het was heel fijn om haar weer te spreken en samen een dansje te wagen op de boot...! Helaas ging de avond natuurlijk weer veel te snel voorbij en kijk ik nu alweer uit naar het volgende dagje New York City.

Deze zaterdag (vandaag) heb ik besteed aan het shoppen van nieuwe kleding bij TJ Maxx, een outlet in Norwalk (ongeveer 7 kilometer van New Canaan vandaan). Bij deze winkel ben ik zeker geslaagd, want ik heb goed geprijsde Ralph Lauren, Calvin Klein én Michael Kors items gescoord :):):) (Bij TJ Maxx verkopen ze trouwens zelfs stroopwafels!! die ik ook een stel gekocht heb.) Nadat ik haast blut was, ben ik toch maar naar huis gegaan voordat ál mijn geld op is in 1 dag! Helaas denk ik dat ik morgen weer een dag naar New York City ga wat betekend: BLUT.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Desiree:
    14 mei 2017
    He zo leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt Sophie! Wauw!
  2. Anne-marie:
    14 mei 2017
    leuk Sophie, gelukkig heb je goede sponsoren in Oirschot !!
  3. Marie-José:
    15 mei 2017
    Weer een gezellig verhaal Sophie, New York zal blij zijn met zo'n goede klant.
    Geld moet rollen toch? Geniet ervan en ik kijk uit naar het volgende bericht!
    Dikke knuffel van je oma.