New York in het weekend en grappige taferelen met de kids doordeweeks!

21 mei 2017 - New Canaan, Verenigde Staten

Ben ik weer! Deze keer weer wat sneller een verhaaltje want heb genoeg te vertellen :)
Zoals ik al dacht ben ik afgelopen zondag naar het fabulous New York City geweest met wat au pair vrienden. Natuurlijk hebben we weer de hotspots zoals Times Square, Bryant Park, Victoria's Secret  en Central Park bezocht, maar daarna hebben we de metro genomen naar Prospect Park in Brooklyn. Een heel mooi park waar genoeg te zien en te doen is... en met een leuke draaimolen ;p Na Prospect Park zijn we terug gegaan naar Times Square om vervolgens te gaan eten bij het Hard Rock Café. Het was een leuke ervaring om daar eens heen te gaan. Rond half 7 begon het echt gezellig te worden bij het café, hippe muziek en een optreden van onze eigen gastheer... geweldig dus! Na het eten was het weer tijd om naar huis te gaan, helaas.

​De rest van de week was het heerlijk weer in New Canaan, zelfs met dagen van 35!! graden!! Helaas was dat wat minder fijn voor de baby maar wel voor mij tijdens mijn pauze in de middag ;) Deze week heb ik verschillende play dates gehad met Charlie en zijn vriendjes en Charlie was er super blij mee. Daarnaast is Charlie echt een grappige jongetje. Hij houdt ervan om zijn armen en haren te 'wassen' met mijn conditioner die in mijn badkamer staat, super fijn! Ook houdt hij van knuffelen met mij en de baby, maar zit hij in de fase dat hij alles 'by his own self' wil doen. De baby is en blijft super schattig en is een echte macho man als andere mensen naar hem lachen. Casey en Holly gaan graag spelen met de overburen die trouwens een super super schattige puppy hebben. Nu mis ik mijn eigen boxer hondjes ;( Met het lekkere weer en alle verschillende activiteiten die ik doe met de kinderen, gaat de week erg snel voorbij en is het zo weer weekend :) Ik heb wel echt mijn weekend nodig om bij te tanken want het is lekker druk met alle kids!

1. Caroline:
    21 mei 2017
    Weer een leuk meegeniet verhaal, meissie! Vooral je favoriete hotspots in NYC: mooie toeristische locaties EN Victoria Secrets . Geniet ze verder en ik kijk al uit naar je volgende avonturen! Dikke knuf Caro
  2. Anne-marie:
    21 mei 2017
    Leuk verhaaltje weer Sophie, fijn dat je het naar je zin hebt daar xx