Helemaal geïntrigeerd in mijn host familie én leuke weekendjes NYC!

11 juni 2017 - New Canaan, Verenigde Staten

Voor kinderen zorgen én leuke weekendjes in New York City. Twee totaal verschillende dingen, maar wel twee super leuke dingen! In ieder geval het merendeel van de tijd u's het leuk om voor mijn 4 leukerds te zorgen :) Helaas waren de twee kids van 2,5 en 4 jaar oud een beetje stout deze week. Ze renden zorgen toestemming tot 2 keer toe naar de trampoline van de buren en ik had ik baby in mijn hand... fijn! Na meerdere keren waarschuwen zijn ze eindelijk van de trampoline af gekomen en hopelijk doen ze zoiets stouts noooooit meer! Daarnaast zijn de kids ook heel lief geweest voor me deze weken en de baby is uber schattig en groeit heel snel. Hij is zo zwaar dat ik mijn armspieren al flink getraind heb...;) daarnaast ben ik wel wat aangekomen door alle gezellige lunchen en diners met mijn au pair vrienden én doordat alles van groter formaat is. Daarnaast is het brood veel zoeter (wat ik niet echt lekkerder vind)... Maargoed ik zal een paar keer over de heuvels heen joggen zodat die pandjes er weer af gaan!

Verder heb ik super leuke weekends gehad met vrienden. Vorige week zijn we naar het Citi Field stadion geweest om de New York METS vs. De Pirates te zien (dit gaat over baseball trouwens). Het was een heerlijke avond met een lekker sfeertje (heb 15 min. in totaal gezien van de game en weet nog steeds niet de spelregels, maar het was gezellig met mijn vrienden). Ik heb zelfs een gratis XXXXXXL shirt gekregen bij de game. Kan ik mooi gebruiken als slaap shirt/jurk . Ook heb ik die avond een verlepte hotdog geprobeerd voor 7 dollar. Iedereen zei dat ik die moest proberen, maar vond er niet veel aan. Dit weekend ben ik weer naar NYC geweest en wel naar het Metropolitan Museum of Art. Het museum zelf is al fantastisch mooi en er zijn zoveel verschillende soorten kunst en historische dingen die je kunt bekijken, geweldig! Ik ben specifiek naar het MET gegaan, omdat ik wist dat er ook een mode expositie was. Van Commes des Garçons wel te verstaan! Deze expositie was super gaaf en ook de architectuur in deze hal was amazing! Het gaafste aan het MET is dat er op de 5e verdieping een Rooftop bar is waar je een geweldig uitzicht hebt over Central park en de NYC wolkenkrabbers. Helaas had ik deze dag hakjes aan getrokken dus na het museum had ik pijn in mijn teentjes. Daarom was het in de middag tijd voor een bezoek aan Central Park! Hier heb ik gerelaxt en nadat ik weer wat kon lopen ben ik naar de public library gegaan die ook super mooi is qua architectuur. Tot slot heb ik wat gegeten in Bryant Park (het was heerlijk relaxen in de 30 garden zon) en het was weer tijd om naar huis te gaan.

Vandaag heb ik een relax dag gehad en dat had ik nodig na een dag lopen op hakken. Qua winkelen vind ik de Stamford mall geweldig, dus die heb ik geïntroduceerd bij een nieuwe au pair. Samen hebben we pizza's gegeten bij de California Pizza Bar en heerlijk op het terras genoten van een koud drankje. Natuurlijk is een dag niks gekocht  bij de mall een dat niet geleefd en zeker nu er semi annual sales zijn in de winkels. Daarom heb ik wat beauty spullen gekocht en wat cadeautjes voor the people at Home :) Morgen moet ik weer flink aan de bak met 4 kleine kids én het blijft deze dagen 30-35 graden dus ik ga nu nog lekker even genieten van de rust!

1. Katelijne:
    13 juni 2017
    Nou, meis je hebt het druk druk druk! Van wie zou je dat hebben! Haha. Geniet van alle nieuwe indrukken en de zon natuurlijk! Dikke zoen, mamsa
  2. Marie-José:
    15 juni 2017
    Dag lieve schat, wat heb jij het druk met leuke dingen zeg. Je zou er overspannen van raken. Maar jij niet hè, het zit in je systeem. Geniet van alles wat op je weg komt!
    Liefs en een dikke zoen van oma Marie-José