Busy week!

7 augustus 2017 - New Canaan, Verenigde Staten

Hee lieve vrienden, familie & kennissen!

Afgelopen week heb ik een super drukke, messy week gehad. Mijn host mom heeft het top druk op haar werk nu en daarom heb ik flink moeten werken. Daarnaast was het de laatste week kamp voor de twee oudste kinders Holly & Casey. De hele week heb ik geleefd op bezoekjes aan Waveny pool, Play dates en lunches met Charlie en baby Kyle. Toevallig heb ik één middag gespendeerd aan de oudste kids ophalen van hun kamp. Het kamp is in Westchester bij de country club direct aan de zee. Wat een mooie locatie en wat een sjieke club zeg. Ik snap wel dat de kids het daar zo fijn hebben elke doordeweekse dag! Het was ook leuk om eens naar een ander deel van de New York state te rijden. Helaas ik kamp nu over en heb ik weer alle 4 de kids de hele dag. Lekker druk maar ook gezellig zo samen ;)  Dit weekend heb ik heerlijk gerelaxt op zaterdag en ben ik naar de film geweest met 2 vriendinnen. s'Avonds  hebben we heerlijk gegeten bij California Pizza (helaas wel weer een grote Amerikaanse keten, maar wel heerlijk eten!). Zondag ben ik al vroeg naar New York Citt gegaan met de trein en heb ik een gospel concert bijgewoond in Brooklyn. Wat was dat gaaf en mooi zeg! Ik werd eerst overwelmd door alle mensen en de harde muziek, maar nadat ik gesetteld was kon ik heerlijk meezingen en bewegen op de muziek. Iedereen was blij en zong & danste mee dus het was zeker geen saaie zondag mis. Rond 1 uur ben ik gaan lunchen met een Nederlandse vriendin, zijn we naar de nagelsalon geweest en hebben we nog een drankje gedaan in Manhattan. In de namiddag heb ik The American Museum of National History bezocht, super gaaf museum!! Zie mijn foto's om het zelf te beleven . Al snel was ik laat in de middag en  ben ik via Central Park terug naar Grand Central gelopen. Een heerlijke lange wandeling om wat extra laatste minuten van New York City te genieten. Helaas gaan de dagen in de stad veeel te snel voorbij. Ik hou echt van deze stad en er is zoveel te doen en te beleven dat het nooit verveeld!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anne-marie:
    8 augustus 2017
    Je geniet er wel intens van Sophie, hoeden zo xx
  2. Guido:
    10 augustus 2017
    Bedankt voor het nieuwe woord: overwelmd ;-)