Laatste week East Coast!

21 maart 2018 - New Canaan, Verenigde Staten

Mijn laatste week in The East Coast is aangebroken (jank jank). Ik voel me best raar doordat ik Connecticut & NYC erg ga missen én natuurlijk mijn host kids heel erg :(. Maar aan de andere kant ben ik wel klaar met zorgen voor 4 kleine kids (want het is VEEL) én ben ik super excited om naar California te gaan!  Jippieee summer here I come! In Laguna Beach ga ik voor 2 kleine meisjes zorgen. Mijn werk zal dus heel anders worden ;) But anyway... nu mijn laatste week met de Hogan familie dus. Afgelopen zaterdag ben ik trouwens voor de laatste keer naar New York City geweest. De city ga ik het meest missen van de omgeving waar ik nu woon! Zaterdag ben ik met 2 vrienden naar de St Patricks day parade geweest (het was zo druk dat ik denk ik maar een paar dingen uit de hele parade gezien heb), zijn we gaan lunchen in Chinatown (bij een heerlijk goedkoop Thais restaurant), heb ik een Pandora bedeltje gekocht van NYC (natuurlijk moest ik die hebben!) en ben ik met mijn vrienden naar Bryant park geweest. Helaas konden we niet erg lang in de stad blijven, omdat we s’ avonds op stap gingen in White Plains (wat erg gezellig was :D). Toch raar dat ik na 1 jaar ook gedag moet zeggen tegen NYC, mijn droomstad :(

Het is ook best gek dat dit mijn laatste week is dat ik mijn host kids zie. Ik heb het idee dat Kyle een soort van begrijpt dat ik wegga. Hij wil me constant knuffelen en telkens rent hij naar mij toe als hij me voor een paar seconden uit het oog verloren is. Daarnaast is Charlie best verdrietig deze dagen en een ‘bad listener’ en ik denk dat dat komt omdat hij mij erg gaat missen! Hij wil trouwens ook veel met mij knuffelen, heel schattig! Casey en Holly begrijpen erg goed dat dit mijn laatste week is en zijn extra lief voor mij! Hihi dat is fijn voor mij... Ik probeer in deze laatste week zo veel mogelijk leuke dingen te doen met de kids. Maandag ben ik met kyle naar de New Canaan Nature Center en de bieb geweest. In de middag heb ik met alle kids heerlijk in huis gespeeld. Op dinsdag morgen heb ik een play date gehad met kyle en een andere toddler. We zijn daarvoor naar iemand anders haar huis gegaan dus het was wel wennen voor Kyle. Maar al snel was hij heerlijk aan het spelen met zijn vriendje en mij. Gelukkig maar dat Kyle erg sociaal is :P. Vandaag (woensdag) ben ik in de morgen bij Stepping Stones museum (een kinder museum) met Kyle en in de middag hopelijk een play date en anders in huis spelen (want er komt WEER een korte sneeuwstorm aan!?! (Jank jank)

Voor mezelf heb ik het naast het werk met de kids erg druk deze week. Een groot pakket met kleding opsturen naar huis, koffer inpakken (heb nu al teveel kilo’s en er moeten nog spullen bij... :# oeps...), goodbye dinner met mijn vriendinnen organiseren, voor de laatste keer Skypen met mijn nieuwe host familie, een au pair guide maken voor de nieuwe au pair  (van de Hogan family), leren voor mijn Californië Driver’s license en nog veel meer! Pfff heb het dus erg druk, maar wel erg spannend en leuk om al deze dingen te doen :D

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anne-marie:
    21 maart 2018
    Tja, afscheid nemen is altijd een beetje moeilijk maar je gaat weer een mooie tijd tegemoet en de mentaliteit van de mensen in Californië is doorgaans een stuk prettiger dan die van de East Coast. Weg van de kou!!! is natuurlijk ook een lekkere bijkomstigheid, wij smachten hier ook al een tijdje naar de zon maar het blijft te koud. Zaterdag en zondag sneeuwde het nog brr... wij verlangen naar de lente maar ach des te meer genieten we als het echt mooi weer wordt. Heel veel succes met je nieuwe uitdaging geniet ervan meisje wat je nu allemaal mee mag maken pakt niemand meer van je af. We wachten met smacht op je nieuwe verhalen, goede reis en nogmaals veel succes!! Liefs Anne-Marie en Wil
  2. Katelijne:
    21 maart 2018
    Lieve schat, weer een heerlijk verhaal van je en inderdaad afscheid nemen doet pijn....maar dat is maar goed ook. Anders zou je niet zo aan de Hogans gewend zijn geraakt. Dus dat je je evt de eerste weken wat vreemd voelt dadelijk is heel normaal.Maar het zonnetje maakt natuurlijk veel goed. Daar wordt je zo ie zo vrolijk van. Nog hele gezellige dagen bij je familie en voor zondag een hele veilige en rustige reis toegewenst. Dikke knuffel van je mamsa!😘
  3. Marit:
    22 maart 2018
    Hey lekker ding, bedankt weer voor je verhaal. Ja mopke afscheid nemen doet pijn wat zal je de kids missen en zij jou ook!! Ze kunnen zich geen betere aupair wensen dan ons sophietje! Maarre die 2 meisjes wachten met smart op je in californie. Heerlijk weer daar en zo anders dan in NY . Jij gaat daar ook weer een super gave tijd van maken!! Ik wens je een hele goede reis en succes met het afscheid!! Dikke smakkerds van je trotse tante xxxxxxxxcc