Naam:
562
Video’s:

Over mij

Hoihoi!

​Ik ben 20 jaar en nét afgestudeerd aan TMO Fashion Business School. Na mijn studie wilde ik nog niet meteen gaan werken, dus.... heb ik me aangemeld om 1 jaar in Amerika als au pair te gaan werken!

​Ik ben au pair van vier super leuke kindjes en daarvan 1 prachtige baby van 7 maanden.

Over mijn reis

Dit jaar zal ik in New Canaan wonen, een plaatsje net in Connecticut, maar niet ver van New York City! Dat vind ik dus wel heel erg fijn hihi. New Canaan is een groot dorp waar veel rijke mensen wonen in mooie landhuizen en heuze mansions. Ik woon in een huis met veel slaapkamers en maar liefst 6 badkamers! Zoveel badkamers hebben is hier trouwens niet gek. Na dit jaar heb ik nog de kans om maximaal 1 maand te reizen door Amerika en dit wil ik ook zeker gaan doen.

Bezochte landen

Ik heb 26 landen (11%) bezocht:

België, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Canada, Duitsland, Frankrijk, Gambia, Ghana, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Italië, Kroatië, Luxemburg, Marokko, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Rusland, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.